Wednesday, September 23, 2009

Miegymás

Rég írtam...:)

A nap fény(mély)pontjai nem feltétlenül időrendi sorrendben.

Az Orange nevű szolgáltatónál tartott mobilomat se az interneten, se bankautómatán keresztül nem tudtam feltölteni. Kénytelen voltam elmenni a kevés bolt egyikébe, kivárni a sort majd konstatálni, hogy nem lehet kártával fizetni mivel a 2 gép egyike se működik. Szerencsére volt nálam egy kevés készpénz. Hát igen, mégis mire számítottam? Svájcra? :)

Lassan megcsináltatom a NIE-t is, de ma inkább visszafordultam, mert kb 3 órás sor állt az önkormányzat előtt. Pénteken majd korán lemegyek.

Apropó holnap megint ünnep (Mercé) ergo utcai koncertek bulik vannak műsoron vasárnapig. Ma este IWs-okkal megy a fiesta a változatosság kedvéért.

Egyéb: BCN-ban mindenki annyira csinos,divatos h kezd egy kicsit unalmassá válni. Akkor telt be a pohár, amikor 2 szakadt punk ment be a Zara-ba vásárolni.:D:D

És végül de nem utolsósorban kijött a Pearl Jam új albuma: Backspacer. Remélem jön majd az európai turné is hamarosan. Brian pedig épp az imént halálra ijesztett a hecc kedvéért.:S

csók

p.s.:nem tudom, feltűnt-e vkinek, h mennyire valószínű a pénteki koránkelés:)

No comments: