Wednesday, April 4, 2007

Az elmúlt 10 nap röviden

A bemutatkozó hét 2. fele is jól sikerült, bár enyhe torokfájdalmakkal küszködtem(elment a hangom), de azért vmennyire részt tudtam venni a történésekben.
Hétfő esti program bowling illetve billiárd volt. Tömören annyit, h amennyire szarult ment a bowling(nagyon) annyira jól ment a billiárd(szétaláztam mindenkit:))
Kedd este nyugi volt, majd sterda este nagy fondue-evészet. Meg kell hagyni nem annyira esetem a cucc. Hús nélkül nehezen bírom.
Péntek este a "legnagyobb, legjobb" cserediák bulin voltam Zürichben, ami ennek megfelelően elég gyenge volt. 12 körül indult be valamelyeset, persze ekkor már volt bennem alkohol. Az előző Post képe is onnan van. A végén azért már tényleg voltunk néhány százan. Néhány kép a buli későbbi szakaszairól.
Ramon-nal (ESADE-Barcelona), van még egy elég jó képem egy női mellről, de nem tudom mikor fotóztom, csak azt h valószínű szándékos volt (és h a Veronikáé - erdélyi romány:))
Sajnos nem tudtam elforgatni a képet. Az illető egy security arc (nő) aki rendőregyenruhában járkált gondolom arra ügyelt, h a diákok nehogy vmi olyasmit csináljanak amiért végül is jöttek.(bulizni, törni zúzni stb)
Isabella és Philip 2 svájci szervező, nem tudom h érték el ezt a habos hatást.


SZombaton Zürich-et néztem végig (fotó nincs a képeslapok úgyis mindent mutatnak), a Fraumünster-ben a Chagall ablakok még mindig eléggé ütösek. Mindenkinek ajánlom.
Este a Faun Labirintusát néztük meg, annyira nem jött be, aki látta avval majd megvitatom.:)

Vasárnap Zürich és Luzern környékét néztem végig egy "menő" fogorvos ismerőssel:)
Nagyon szép tájak voltak.

No comments: