Tuesday, April 17, 2007

A Várva várt folytatás:)

Naszóval az elmúlt 10 nap történései röviden:

Tofiékat hazaküldtem végre, kedves volt tőlük h hoztak sört, vilmos körtét, unikumot meg pörköltet meg minden, de ez a 4 nap mégiscsak sok:)

Bár csak 2 napot voltam velük de mindegy. Zürichben nagyot buliztunk pénteken éjjel 1-ig. 4 kor indult a busz... Hogy miért 1-ig? Mert ekkortól lett szar a zene, a pia meg svájci sztenderdekkel mérve is drága volt, úgyhogy addigra már részegek se voltunk. Helyette egy rövid városnézést tartottam Ádámnak. Öcsém riasztott h Gergő kifeküdt a téren, mi rohantunk vissza. Kiderült h nem volt semmi para, de Tofi se izgatta nagyon magát, mert fönt figyelt az emeletről:)

Előtte Húsvét: nem volt annyira eseménydús. Fél nap Zürich-ben családi brunch. 2 elvált személy egymásratalálása folytán. Nagyon kedves volt az "új rész". Előtte a szokásos barbecue a norvégokkal, illetve a kelta tigrissel.(értsd: ír amazon: Caoimhe, a nevet nem mellékesen Kövíva- ként ejtjük) HÜLYE KELTÁK

Kitakarítottam a lakást, megcsináltam első "nem spagetti" kajámat.

NEM MELLÉKESEN MOST MÁR VÉGRE MINDKÉT LAKÓTÁRSAM ITT VAN!!!

No comments: